table{style;border:5px dotted; border-color#B40FB4}
- ] Kk.'"] No No No!!
2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


6.2 滿足 分類: 未分類

以為食硬補考..原來星期5仲有几何測驗...

我今次壓力少左...有作業分同代數同我拉高左..

而且代數60%.几何40% E+平均分有52几.分..

測驗攞80分.就唔洗補同埋有保險分10分.

EXAM戈時攞55分就可以直升,,

已經計好條數LA,HAHA..係未好周詳呢.??

 

今段我要有前10...

星期4 AR!!文法大測..

我要95分UP!!

 

完場time!!:2009-06-02 01:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kin0615
暱稱: -! →◇◆ ] Κκ ▕▕
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 547
今日人氣: 5
累積人氣: 3018