2009 年 12 月 16 日 星期三  |
| 2009.12.16 |
分類: 未分類 |
今日,.....對我黎講係一個大大大大大大日子....因為.........................................老婆生日la' 超開心...勁開心...又大一歲....又老一年*_*;;唔好比佢聽到- -' then今日過得好好....放學去左改褲....e+ 愁緊力史....唉...唔想溫la'
|
| 完場time!!:2009-12-16 08:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 148 | »
|
|