table{style;border:5px dotted; border-color#B40FB4}
- ] Kk.'"] No No No!!
2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009.12.13 分類: 未分類

on9仔百萬行...........今日行on9仔百萬行,,,,,,,行到觀光塔....以我GE聰明才智....梗係閃水....仲ONON99係度行咩...吊...之後....未又係成班行番之媽閣,,,不過走捷徑啫...行完..真係頂唔順....好眼訓....尋日同8班去東昇打完邊爐之後..同小肥佢地去MP5打左一個鍾機....之後冇訓過...直到5點2 AR偉打比我...之後同AR羊之皇朝...戈時先得戈7點1,,,佢11點鍾先開波...戈4個鍾都唔知仲咩....浪費時間....又冇得訓喎...真係博開片咁喎.吊佢....'算LA...行完....返HM訓覺.....下年我記大過我都唔會去伽la'

完場time!!:2009-12-13 09:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kin0615
暱稱: -! →◇◆ ] Κκ ▕▕
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 547
今日人氣: 2
累積人氣: 2999