2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 2009.12.13 |
分類: 未分類 |
on9仔百萬行...........今日行on9仔百萬行,,,,,,,行到觀光塔....以我GE聰明才智....梗係閃水....仲ONON99係度行咩...吊...之後....未又係成班行番之媽閣,,,不過走捷徑啫...行完..真係頂唔順....好眼訓....尋日同8班去東昇打完邊爐之後..同小肥佢地去MP5打左一個鍾機....之後冇訓過...直到5點2 AR偉打比我...之後同AR羊之皇朝...戈時先得戈7點1,,,佢11點鍾先開波...戈4個鍾都唔知仲咩....浪費時間....又冇得訓喎...真係博開片咁喎.吊佢....'算LA...行完....返HM訓覺.....下年我記大過我都唔會去伽la'
|
| 完場time!!:2009-12-13 09:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 148 | »
|
|