今日考左旅遊囉.....好悶a~~考試真係好傷腦a.....
期待考完試既唱k活動!!好想唱k牙丫a!!!!
http://funav.pchome.com.tw/img_upload/AVFUNNY/s/i/20060323_singchung_154537.wmv
好好聽既歌↑
架仔豪我都估唔到你係咁既人.....真係信錯你
我仲傻到幫你講好話...估唔到你真係有左第2個
好悶今日打到呢度無咩事發生係咁~~