我想去好耐!想去踏車,想左成個星期!但係都係去唔成!好唔開心!不過我同我屋企人去左西9龍
買野!我買左個袋幾好!之後同一個人玩得好開心!我攞左佢個條用黎正鞭既野!佢係咁打我!唔知y
比佢打到好鬼死正!好好玩!!之後夜晚同左余倫,李健,楊成龍去游水!好鬼死凍!!個一陣!我sin知
到y鐵達尼d人會凍死!!