大家好呀!好耐冇打過qz啦!
我琴日去仁仁屋企玩同慶祝佢生日呀
我地一到左仁仁屋企之後.....突然有強大的叫聲
原來d女仔很驚狗仔嫁!之後我地把隻狗放出去花園!D女仔先恨入黎!
之後我地就先黎大食會!食完之後我地玩左好多野呀!
包括有枕頭大戰,打麻雀,影相同玩啤牌
之後我地班男仔去曬游水
D女仔係仁仁屋企玩呀!之後到9點半之後我地全部人去睇哈利凹特
到11點個我地切蛋糕
食完之後12點幾仁仁媽咪送班女仔反屋企!我地D男仔係仁仁屋企訓教
不過我地成班友一D就去玩will 一D就去玩啤牌 一D去睇戲
我地差唔多朝早6點先訓
到左第二日我地起身之後去左食野......食完我地走去游水
我地游完水之後反又玩到啤牌
玩到7點半仁仁媽咪就送我地反屋企
請大家留個cm被我呀
|