今日去左打波呀!
真係超好玩呀!
有好多人呀!
包括:阿易,肥銘,仁仁,薜人翰,波波池,肥袋,馮佬黃佩玉,黃詩穎起碼有10個人以上呀!
我地打打下我地重見高比仔呀!
我地打完之後去左食m記!
吃完再去打千秋,
更住反去繼續打波呀!
唔該留個cm!