你老母~~~
我以後唔會對我班既女仔咁仁慈
我唔打佢地~佢地打狗我
我返左差唔多2個月~俾我地班幾個女仔 1巴星過黎幾次
打我果d唔計~~
今日條仆街仲衰~粉刷整係我個臉度
跟住連我自己都唔知做緊咩。「﹏﹁
上最後2堂~個miss代課~我地班勁串佢
佢仲on99咁係度笑~
放學就走去打波~我一去到就散場
跟住我就去左網吧∼﹏。返屋企仲撞到個fd