有睇我既日記既同學既朋友 有冇睇何潔儀個日記呢? 覺唔覺得有條八婆既用詞有d問題呢? 佢正一x街婆黎 我覺得佢有d低能囉 係唔係真係有d咁既人既呢??? 又唔敢用真名 算咩係人呀 我叫佢做狗咋 用真名啦 粉人 俾面你叫粉人 唔俾面你呢 就叫你狗架啦