我好耐冇打日記啦~~ 今日派左幾份野 科學得70.5 我家姐叫我垃圾 應該80先得 我都覺得係 下次先啦 普通話82都算唔錯啦 我地班有人超勁有99呀
我個fd有人踩佢場∼又可以罵下人 都冇人踩我場既...