2006 年 2 月 10 日 星期五 |
 | |
唉..傷心***
 |
*********************************************************************
,, ____我今日為左
居然咁就係學校喊左` 真係第1次*
唉..ShiT !!
|
|
刊登時間︰2006-02-10 08:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 | |
|
|
|
|
羚@Ling 於 2006-02-11 12:44 PM 發表:
|
網主回覆
唉..真係第1次咁激動囉*
唉,,真係想走去死**
咁大個女都未試過=="
唉..我愛爆你吖.." LiNgliNG*
>33333333<"啜" Posted at 2006-02-11 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
◇..×.°鹿驚//* Jan 於 2006-02-10 09:07 PM 發表:
[]★*〝你,,做嘜野.......咁慘?!,,喊咩啊!? ____________唔好為d無謂野咁傷心哇!〞_▂+°
|
網主回覆
唉..我都唔想.."
遲d先同你講吖-0-*
呢d唔係冇謂野唷*
好大件事的...唉"
````thx你既關心哇>33333333<" Posted at 2006-02-11 08:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|