*:°◆◇ll!*"怕你不再愛我___,, ]  驚`!*
                                             
                                                                                                                                                                     
                         
   2005 年 12 月 4 日  星期日 晴天
     
°!|×★,.,凍 凍哇"!|◆..

[[//.;今日巧 冷唷` ... 冷冷冷 **

 ....[["      凍屎左 禾"啦 _,"*><"

〝凍.,, 各位要著多幾件3 "!

唔係既話,,會凍親的 -3-" 咁就慘囉

` 我就會好擔心""你地架啦'°*

知冇..?!要聽話架**好啦..講番今日先

°今日我..11典先起身唷,,訓左12個鐘哇*

好勁吖..==" 成半日咁就冇左.. 唉,,浪費呢*))

起身個陣..* 牙媽仲未起`' 點叫都唔起..*

*唉,,又唔知佢嬲d 咩啦) 煩!! 唔理啦.."

食埋早餐- 做左D野..佢就醒左啦,,,,,,,"

"/又唔早d 醒>"<我問佢唔可以開電腦..

佢就好串**咁 冇應到我..去死吧+)) 同我玩野..

----屌**! 仆街.."有病,,冇理到**   開左-*

冇咩人o n啵__至少我想佢on個個]]'

°×[都冇on到>_<" 唉"做咩咁遲都唔o n架`

12典幾*----------------沖涼------------------

之後::*打左俾[尼]唷..訓左.`不是吧↗*

卡* 冇野做.."冇冇聊聊咁又到左1典幾啦*

[尼]打黎..唷" 係唔可以的..訓得咁少*)) ><"

唉..算吧"下次唔好了::傾傾傾* 妖..俾人罵.*

死k ai子*冇野吖..?! 成日c ut 我線}}" 頂!!!

//*最憎人cut我線架啦* 仆街吖=3="

唔好再講啦,,再講就把起火**  仆仆仆仆仆仆...

!! 好啦,,講番去圖書館既野* 我地3點幾先出去..

出去之前..打左俾?  呵呵呵,,好乖唷--

記住番左黎..要打俾我啦* 啜><"

::卡卡* 去圖書館..還完書之後就走lu.."

去左[寶湖]"睇左陣...之後冇去第2度..."

*唔想去呢;, 掛死左*唉.." 好凍吖*

同婷坐左係d...唔知咩既野上面**

係度傾計.." 傾左好多野唷*)) 哈哈哈...巧冷吖-33-"

好掛住你吖..冇心機呢,," 5 點9 到走左lu*))

唉..仲未番架.." 冇咩好做tim..." 好似有d功課未做im..

呵呵呵..算吧.." 今日係咁多了***

 

 

p.S*     今日::本日記含有 粗口*成份** 大家唔好學我啦""

                                          哈哈哈哈哈哈..(笑聲中消失)*

 

                        >>>>>>>>>>>完唷<<<<<<<<<<<

 

 

   刊登時間︰2005-12-04 07:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                       

 
       


                                                                                                                                                                     
                         
   2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天
     
`'°+★|/ 冇 聊唷﹜X° !|+°

** 呢 排都冇野做唷`*'   悶到死得啦***

唉唉唉..又唔想 打日記啵''

_' 好悶呢今日,,就死得囉**

一起身就唔知做左d咩.. [ 傻左,,失憶]*

!! 記得了`' 同人傾電話唷〃°

係 咁係度傾]]]_++ 悶到嘔 =="

牙媽走左囉..開電腦` 冇咩人o n *|/

得曬,,呆 下呆下咁|]" 牙媽番左黎lu*"

*[[ ..卡卡"叫我溫書..等等先啦>3< "

係唔可以咁早溫架'* 嘰.." 之後有人打黎..

以為搵我" 點知搵我牙媽..我表姐打黎!;,'

.呇a傾左勁久耶〝當我死的嗎..???*

不過咁都好既..我牙媽原本等我關機的。。

``我表姐打黎::妠N係度傾啦,,,咁就冇理到我啦!*

太好了..太愛佢了."之後我都好乖咁關左機..**

諗住煮野食..點知.." 我牙媽又岩岩傾完°佢煮,,"

-`' 我傾囉輪到..卡卡//*  我都傾左巧久吖..呵呵呵;;

傾到食l unch唷'*×__ xdd* 邊食邊傾...俾人罵.."

((*"管他的,, 唉唉..'之後我 親愛的媽媽唔俾傾囉°°

溫書呢,,太乖啦** ^^"溫到5 典*點解可以咁乖的..

"" 哈哈哈..溫到咁上下..就玩電腦了,,直到依家.."

 

                              p.s 洛洛你唔好咁啦,,你知唔知我地個個都好擔心你架..?!

             希望你快d 冇野啦**我地會十 卜你的* 對不.."

                                      有咩事記住要講出黎唷..唔好收埋收埋呢,,*

                      我地係會支持你架! 你係我既情人黎架ma.." 呵呵呵.."

                ********鍚曬你唷******** >3<"

 

                         >>>>>>>>>>>>>>>完<<<<<<<<<<<<<<<<

          

   刊登時間︰2005-12-03 05:51 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                       

 
       


king87lsk
暱稱: 琼*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
吾該曬VIVI幫我整FLAS...
**音樂創作>333<...
><"
情人節好開心^^
唉..傷心***
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容