我就是我,gag就是搞,仲要唔爛唔搞
今日又去左剪頭髮啦,剪得都唔錯....唔~~個髮型c叫我電髮話好好睇不過我有d唔係幾自然so冇電...........唉~幫我洗果個人又唔記得我啦>.<第3次啦...佢話下次一定記得
剪完後想去打機不過又唔哂錢so 冇打....and than直接come home...晚上阿sir打比我話明天有fd ly[比賽]所以聽日又要早起身啦12:00開始2:00完
距離番學仲有一日
注意:2005 年 8 月 3 日 星期三的日記以更新