星....期....二.........呀.........好悶呀!!!!!computer唔好玩既.......
比人屈呀!!!!但係佢比我屈返佢!!好似好唔應該咁!!唉!!
今日星期一!!無野好講lo!!中文miss無返∼真係好到無得頂呀!!3堂呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
正到流油!!!!!!!!哈哈∼!!
今日星期日!!明天又是讀書天呀!!!!又未做功課喎!!==日日都係咁既▽.▽唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!
悶既天又要開始lar∼∼好悽涼呀!!!!!!!
今日係好悶BUT我去左我樓下玩,見到我個小六女FD,嘻嘻.
佢令過小六百幾倍呀!!真係好令呀!
如果我果班有d咁令既人就好la..
唉................
有幾個得得地la!
係咁look住佢!會令好多呀!
我日日都係look!!哈哈
今日有d想去梁教士個教會,但係去左好悶呀!我出去又想搭的士,又要14個幾!!又有雨,到最後都冇去!所以今日都係
悶!!!!!!!!!
唉!!好悽涼呀!!好多日冇出去玩la.