放假呀!!!好happy呀!!但係我唔會出去玩la!我會係屋企打機∼∼冇人約我去玩!
sleep係一定會做既一樣野!唉!!如果有一日可以冇咁悶既然你話幾好.........
今日一樣係咁!哈哈!一樣係悶死人∼上課時好好玩!總之好悶la!
...................
==
!!
@.@
$_$
^_^
&_&
*_*
>_<
★_★
■_■
今日悶到想死呀!〔我既噁心之作∼∼〕天天不是讀書天,夏日炎炎正好眠,秋來葉落冬又凍,收拾書包好過年!!∼∼∼∼∼哈哈!!
今日上中文堂個時訓左喎!!==....今日LO新眼鏡呀!!!好HAPPY呀!唔知有冇人會笑我哩!!!!!!今日我知道school有who係令女lar∼中一果d喎!!唔好笑我喎∼哈哈!!我竟然笑返我自已喎!^^.好白痴呀∼∼∼
今日係我No.1個日記呀!!!!今日仲係勞動節呀!冇去街玩lo!==去左剪頭髮∼∼好慘呀><比果個洗頭既姐姐爪到我好痛呀!!洗完頭就剪lu∼∼剪果個人就冇野!幾好la!仲幫我爉左個頭tim∼∼但係我唔鍾意呀!今日d人上左又msn唔講野喎==今日真係好悶呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼