2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天


2009-02-17 分類: 未分類

點解你地會覺得我係jel頭咖= =

我個頭....好明顥就係剪左碎髮咖啦= =

你地隻眼唔係有問題掛.......

希望你地睇清楚d先啦-3-

發表時間:2009-02-17 08:14 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單