2009 年 2 月 9 日  星期一   晴天


2009-02-09 分類: 未分類

唉....好慘啊T^T我孝試好差啊= =

英文得果28.5 -,-....IS都好d有54分...中文..哇西利喇

成班得果3個人合格...好離譜wo...合格果個居然係爆晒冷門嘅""小麗""50幾分...

哇...頂佢個肺呀- -..禁都比佢拿到50幾分....我直程係信唔過lo...潘sie一定係改錯左啦...下話!!!!

唉.....仲有其他科啊>﹏<......好灰啊=.=||

發表時間:2009-02-09 09:05 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單