2009 年 2 月 9 日 星期一  |
| 2009-02-09 |
分類: 未分類 |
唉....好慘啊T^T我孝試好差啊= =
英文得果28.5 -,-....IS都好d有54分...中文..哇西利喇
成班得果3個人合格...好離譜wo...合格果個居然係爆晒冷門嘅""小麗""50幾分...
哇...頂佢個肺呀- -..禁都比佢拿到50幾分....我直程係信唔過lo...潘sie一定係改錯左啦...下話!!!!
唉.....仲有其他科啊>﹏<......好灰啊=.=||
|
| 發表時間:2009-02-09 09:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 74 | »
|
|