2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


2009-01-09 分類: 未分類

今日無啦啦有成4堂is....

真係慘啊..........成日對住歐sir   真係fa晒毛喇

悶到啊........

今日luch果陣   成班堆左係班房果到睇mr bean放大假

雖然我睇過一次  但係依家又睇番都覺得幾好笑

個樣又真係幾似黃而正wo -,-""無言......

大家都傻傻地禁

mk王仲戴黃而正躲冇添XD

一路戴住一路行返個位到先肯比淤黃而正啊XDXD

班友好無尿啊-,-

_____________________________________

英文先慘啊.........要做果個叫咩差野小組討論

我....我........     講左一具野喳......因為我都冇時間準備...

尋日我8點先返到屋企

邊有時間做d禁嘅野姐-3-

唉....下個禮拜又要考試喇......先考左兩個月喳嗎又要考..攪錯啊真係

 

發表時間:2009-01-09 10:36 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單