2008 年 12 月 23 日 星期二  |
| 2008-12-23 |
分類: 未分類 |
今日
係屋企都係果具啦~~無尿到嘔=3=
偉有係禁堡片...死神唷>﹏<
依家先睇到50幾集0.0
會唔會遲左d呢-0-?
睇洛又幾好睇咖wo @@
同埋呢....d音樂唔錯聽的說
仲有幾日就平安耶喇>﹏<
捉大家
marry聖誕!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2008-12-23 07:44 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 74 | »
|
|