2008 年 12 月 9 日 星期二  |
| 2008-12-09 |
分類: 未分類 |
唉..........
今日好辛苦啊>.<
IH又要默輸又要補課=,=
英文又要默輸wo >﹏<
陰公
溫到我爆肛喇=3=
再加上我個頭
唔知咩是.............
好那痛 = =
好痛好痛好痛啊>﹏<
|
| 發表時間:2008-12-09 10:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 74 | »
|
|