2008 年 12 月 4 日 星期四  |
| 2008-12-04 |
分類: 未分類 |
今日超膠啊= =
勁多功課未做
好在我呢個神手好快就攪掂a_a
但係都唔可以早d走= =
要流係到做壁報......
做到5點幾先走.....
is堂區sir出左去
楊sir黎左袋堂
啊!!!!!!
唔知點解呢我係楊sir講輸果陣呢....唔會眼訓咖wo
好精神添@v@哈哈..可能同佢有緣啊-0-
|
| 發表時間:2008-12-04 07:40 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 74 | »
|
|