2008 年 12 月 4 日  星期四   晴天


2008-12-04 分類: 未分類

今日超膠啊= =

勁多功課未做

好在我呢個神手好快就攪掂a_a

但係都唔可以早d走= =

要流係到做壁報......

做到5點幾先走.....

is堂區sir出左去

楊sir黎左袋堂

啊!!!!!!

唔知點解呢我係楊sir講輸果陣呢....唔會眼訓咖wo

好精神添@v@哈哈..可能同佢有緣啊-0-

發表時間:2008-12-04 07:40 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單