2008 年 11 月 22 日 星期六  |
| 2008-11-22 |
分類: 未分類 |
今日英文堂
去左7樓睇羅密歐與茱麗葉
睇到兩個一齊死果陣
d女仔冇啦啦係到叫-,-
但係我完全冇感覺咖lo
我可以話..........
頂你個肺啊!!!!!!!!!!!
打打下波
無啦啦比個f 1 仔打中我條野到>﹏<
痛我死啊.................
死下死下禁
好在我平時都有練過=v=
唔係禁傷xd
|
| 發表時間:2008-11-22 04:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 74 | »
|
|