2008 年 11 月 29 日 星期六  |
| 2008-11-29 |
分類: 未分類 |
哈哈哈!!!!!!!!
今日luch果個踩波波game
笑死我
流家綽個波
比果d旁觀嘅人踩爆左XD
豬瑤先好笑啊
好似踩極都踩唔中禁XD
之後就估歌仔啦
笑死啊xdxdxdxd
豬瑤係禁噴果個c2
係禁噴wo = =
機本上
我聽左禁多手歌
冇一手係聽得明咖lo ..............
|
| 發表時間:2008-11-29 12:01 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 74 | »
|
|