2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


2009-01-02 分類: 未分類

今日

我堂啊哥黎左我屋企住

朝早同埋屋企人去左飲茶  之後就去左行山a_a

哇!!頂你個肺啊= =d山路勁凸 又斜 又多碎石

真係一塞足成千古恨喇-0-""

行左好耐.......到左山頂喇!!!!!!!!!!1

點知望左洛去 我心中有個問號= =

點解同係下面冇分別-0-??

真係= =   雖然係比下面涼爽d姐

但係都不至禁下話..........

好喇......望完風景之後 我地又要行d勁凸嘅山路lu.........

我行下行下 扇左野

好在我平衡力好姐XD 真係險過涕頭喇....

行行下急尿

跟住就 就地..........貢獻比大自然XD

無計啦 我隱唔住喇 = =禁樣未常唔係一件好是姐

嘻""

發表時間:2009-01-02 11:23 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單