2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 2008-11-14 |
分類: 未分類 |
唉........
今日真係慘啊>﹏<
打打下波對鞋爛到咩禁

你地睇下下.....
爛成禁wo = =
放學要拿d膠紙頂住
先冇禁咩喳..............
|
| 發表時間:2008-11-14 05:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 74 | »
|
|