2008 年 10 月 17 日 星期五  |
| 2008-10-17 |
分類: 未分類 |
呢兩日都係陸運會
妖!!!!小食部d野勁那貴lo
我$40
一日就冇晒= =
冇野好講啦
整到要我要崖飯盒啊T口T........
哈哈
笑死我喇
果個師生足球比賽
個(扇)副校勁好笑啊
在係到look地XD
又唔夠高頂頭鎚
腳唔夠長踢XD
個羽毛球王子孔sir
hand ball XD
笑死我喇
唔得喇XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
|
| 發表時間:2008-10-17 11:12 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 74 | »
|
|