2008 年 11 月 4 日  星期二   晴天


2008-11-04 分類: 未分類

今日測英文

哇!!

都唔係人做= =

冇題識

係得Part3有得抄

不過最多都係24分喳

唉......聽日又要測數學喇

d咩主項變換我都未識啊= =

發表時間:2008-11-04 08:08 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單