2008 年 9 月 12 日 星期五  |
| 2008-09-12 |
分類: 未分類 |
哈!我又黎喇
我去左2D班= =
好多都係唔識=3=
開頭都唔慣咖
但係過左幾日之後
就識左幾個fd
之後又識多幾個fd
我係呢班都叫係開心咖
好過2a啦XD
三大美女都係晒到啊XD
|
| 發表時間:2008-09-12 08:22 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 74 | »
|
|