2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


2008-09-12 分類: 未分類

哈!我又黎喇

我去左2D班= =

好多都係唔識=3=

開頭都唔慣咖

但係過左幾日之後

就識左幾個fd

之後又識多幾個fd

我係呢班都叫係開心咖

好過2a啦XD

三大美女都係晒到啊XD

發表時間:2008-09-12 08:22 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


kingshing722
暱稱: **∥↗愛的○。°×原罪∥°
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單