2008 年 8 月 16 日 星期六  |
| 2008-08-16 |
分類: 未分類 |
好慘啊
部電腦神左成幾個禮拜啊T^T
整番之後又要番大陸
冇得玩= =
到左依家先有得玩喳= =
我仲未做晒功課啊
仲有好多
我睇都唔係好得閒咖喇
唔打lu........
|
| 發表時間:2008-08-16 05:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 74 | »
|
|