今日D.I.CREW.DANCE的日本人黎左la!!!!佢地真系又nice又靚仔!!!當佢地同我地講完多謝,,,佢地又跟我地講多謝.仲有1個叔 叔好似杰克(立海大.....)日本人真系好鐘意戴帽!!D帽又型!!
令我最感動嘅系當我地由後面跑上台,,播住together,,佢地真系好似舞台劇D人咁,好投入,系咁拍手!!好開心ar!!!
我愛你地D.I.CREW DANCE的各位!