今日真係超級開心!!同表姐去左睇側田ar!!

哈!幾咁有型!!!
入到去個場真係好大,,,而且我唔係做山頂嘅朋友 坐得好前!!hoho
1開始5係側田出場 係邱凱敏==
之後到我個田田啦!!

好蒙==因為電話像素唔高......
(邊似得老爹咁有米,買咁多鏡頭....)

佢件衫好長!顯得佢仲矮=)
田田講d野真係好好笑+唱歌又正;仲正過聽CD**
佢唱D歌我首首都識唱,,跟住唱,,真係覺得自己好叻!!
之後哈林大哥出場!!

一黎就唱熱情的沙漠 HAHA''我又跟住唱(飲歌黎嫁!!)
全場即時High爆!!正
自我介紹嗰陣毛lala請:{歡迎收睇味分高下 我係哈林廋澄慶~}
hehe!!!好好笑^^
田田仲同哈林jam歌!正!!
完左之後我仲未High完,,係咁叫
我覺得我痴左線!!!!!
劉璟蘊在此奉勸各位 各祈唔好成日睇偶像,睇電視好la
我上左癮 想成日見到佢=)
|