首先-請各位同學留左cm先好走~
遲來的生日cm!昨天正是my 小柳22歲的誕生日!請不要繼續低能*
21/12去左Red Cross camp!1去到,,,check我D野lo~盒
*維他奶*俾人收左///電話又收埋--小老母!!!!
之後又要罰我mach20&掌上壓lo~
之後又分埋哂D低能組...又同Kai康个妹1組--------------