今日又要去葵芳睇音樂會!!同胸維同埋駱景去(Ling Ling發燒!!!!)
冇帶NDS,超悶,LING LING我終於明la!!
去到之後見到蓓蕾,,,就冇同胸維&駱景1齊!!但係同蓓蕾傾左冇奈,走左去揾冇鬼用嘅{爸爸}

個樣已經衰,,仲要扮樣衰 頂佢5順..........
之後窮余同兩個靚仔=靚女坐
我們家的小魚幾有臺型!!!
型過隔離個阿伯!xd

於是我同K姐&羅錦又影左1幅!!型過佢嫁!!

我爸爸以為小魚同佢嘅「爸爸媽媽」鬧交!!懶醒走過去勸佢!!
之後我見到林慧X5係女童軍又着U,,,於是我就派出我一直引以為榮嘅P(PHILIP)幫我去查,,我仲攞左個全球定位儀,監察住P,,點知P竟然扮佢嘅哥哥L;話A任務失敗??
點解呢??因為林慧X話:「關你鬼事!!!」
P又再1次輸左!!F1225 F1225
夠鐘入場la~~點知睇5夠9個字就睇完!!浪費我嘅光陰!!
睇完之後,同蓓蕾行左陣,,但係冇錢...........咩都買5到....
葵芳個商場似MK+藍田........= =
|