今日好開心ar!!我個blog終於都衝破1,000人la!!鵬爸爸係第1,000個上黎!!HAHA!你有福la!hehe!!
琴日喎,,Kai濤同雪雪講我中意佢lo~唉..............之後,,Fishman(余)即晚係咁講lo!!!不過好彩,,佢都信我既,,,,,應該..............好la 5講e樣野!!
希望大家多D上黎la!!繼續支持!!留番個cm仔啦