陳秀儀e排係咁捉頭髮!我 終於剪左生平第一次最柒嘅 平陰!!!
平陰左第3日 總要面對豬肉榮
今日lunch終於上左4A留堂-
MISS TAM要我坐佢個位lo~我梗係冇啦
但係就係我隔籬(只差1絛河=.=)
佢唔見左支塗改液周圍揾 搵到黎我到=)
哈!佢拎起左望兩望就擺番低
我梗係冇望佢啦!大佬呀-----平陰喎
但係我就緊張到標尿咁製!!!!
佢又毛啦啦講左句
問世間 情是何物----低Q能......唉
師奶........