| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  |
| 2007-03-27 |
好,本小姐已經決定左,十八嵗果年我一定要離開li個屋企,我已經對佢冇歸感..所有人都好黑人憎..我係李璟瑋啊!!你有冇眼花啊!!好心你啦!我唔係叫李璟怡啊!!我唔係你個公仔啊!!我就係唔可以好似你講既咁好叻啊!我就係唔可以好似你講既好乖啊!我就係唔可以好似你講既好有上進心!我就係唔可以好似家姐咁啊!點丫!下!你咬我食啊!我就唔可以做第二個李璟怡啊!點丫!!我係叫李璟瑋啊!!你同我起嫁!!!
|
| Time:2007-03-27 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 23 日 星期五  |
| 2007-03-23 |
我覺得我地組好左少少,起碼大家肯講佢既感覺出來啦..唔使估估下咁樣啦,,今日做左好多數,,都唔識既!!!!!唔識啊!!!死啦,,聽日仲要考果d唔知咩試喎!!點考啊!!!今日放學同鍾玲趕講稿,,不過剩係搞好一份咋..第二份就要..JUST FORGET IT''HAAAAA..之後放學就同鍾玲一放,,好早就走左人,,好難得嫁^\/^我地覺得好肚餓就一起去左OK食野,,食左兩夠PIZZA,,唔夠啊!!你知我既食量嫁啦,自己都覺得驚啊,,呵..但係點知比唔應該見到既人見到,,哎呀!比佢地見到TIM..之後同鍾玲分享左好多好多對食物既心得,,,我發覺我地兩個都愛食之人..哈! |
| Time:2007-03-23 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 89 | »
|