| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 13 日 星期四  |
| 2009-08-13 |
分類: 未分類 |
琴晚同D升到中六既朋友食飯慶祝
去左旺角既青葉食'
吾係我吹 D野食真係一般般...
吞拿魚梅既-3-
不過同朋友一齊就好開心XD
有兩個賭精仲諗住帶我入馬會教我賭波
@V@好似吾錯
賣單盛惠$1120元
講真尼個價錢甘既水準就真係呷左D
下次吾黎
再見,,
PS:一抬頭甚麼都看不見 雨後的無言
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
bad mood  |
分類: 未分類 |
Talk Talk Talk...
again and again
more and more annoying
|
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
WoWwOW  |
分類: 未分類 |
我返黎喇!!
返左書展甘多日 簡直就係地獄-3-
一日企15個鐘無坐過 大家試過嗎?
雖然工作內容好濕碎 除左間中要入一下倉拎貨
補書上架 平時只係企係度 望下人有無拎走書唔俾錢
不過就係企係度最痛苦 被迫目及女近15個鐘
令女都變扒女-0-
不過都有收獲既 因為我見到好多model
試過要護 a.baby 走 @@超近距接觸
食食下野 另轉面見到Rainbow都企係隔離食野
執執下書 轉面又見到Annie.G
加上有員工優惠買書
不過 我下次一定唔會返黎做 除非搏斷腳 |
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| 努力! |
分類: 未分類 |
過埋尼2個禮拜就有得休息LU
唔返甘多工
留多D時間俾自己KEEP FIT STUDY
陪朋友 玩 whatever..
要約我既記得早d booking 喇
先到先得 約完即止 |
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 2009-07-13 |
分類: 未分類 |
買左對鞋 aIR MAX -3-
唔知打乜好了....
攰攰攰-口-
終於返一日早了
早d休息先 |
|