聽日開學囉:)
新一年希望有好開始
gregory袋入手 LU 呵呵..
無返工喇
尼幾日玩到傻左
臨走之後識左2個新同事
男既俊女既索 @V@ Wow
女既仲主動問我拎電話添-]
報告完畢 ..
最近都係返工返工&返工
@^@癲喇 好想快D返學
好想識新同學
好想買BURBERRY錶 要$2600@@
好想買GREGORY袋
好想...好想..
想做既好多 做到既太少 唉
阿芬走左吾做 琴晚同左佢去食糖水
-3-又俾人請左
係公司個個都錫住我 次次都吾駛我出錢
吾好當我細路先得架@@
不過9月公司一定要請人啦
芬走左 川要返IVE 我要讀中六 無人返樓面LU@_@
調記:
我發覺我無論去到邊都係多餘出黎既 1 個人 我就好似膠布咁 . 當人有需要既時候就會搵我 當傷口好返既時候就會撕下我
其實 . 有無人真正當我存在過 ?!
我都有同樣感覺@V@唉
今日返工
女同事叫我豪豪
即刻起雞皮 哈哈
P.S. 點解好似所有人都吾鐘意同我傾偈甘既 唉
命犯天煞?!定係我吾識講野尼?