| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
2008-03-14  |
分類: 未分類 |
今日,勁想打個miss kxxx&死肥婆lo~~
先講miss kxxx...
係呢個早會ge時候,我哋又要通識廣播...咁我哋就要討論+出去講返傾咗D咩...
到咗麥某出去stand by...
抽一抽個nose,就叫人哋bring口罩...
你冇嘢啊?自己驚死就自己bring la,
人哋冇嘢又要bring口罩...
食屎+呵飯la !!!!
論到死肥婆...
DE堂,記仇洗5洗記到依家啊?
人哋又冇錯,要人哋同你say sorry,
shit就有,唉...好想換返mr.ian啊!!!!
自己又肥wow...又諸多要求,
下下...個星期五又要換衣服
仲有個蘇xx,我好憎佢啊!!!
雖然,我5知憎佢D咩,
不過見到佢件籃球衣服個no同我個件一樣,
我就好憎佢!!
無可否認,佢到5係好靚仔(樣衰+下流)
下個星期四就要進行16強ge比賽,
我要加油呵!!!!
講住咁多先la!!
by小琪
|
| 發表時間:2008-03-14 07:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|