好耐都冇打過qooza嚕 :)
11月1日係我過左咁多年生日過得最吾開心既1日.
唯1開心既就只係寶寶同我講既說話.
真係好感動.
第1次感動到我喊.
放心啦.
我都會好乖好乖咖啦.
BABY I LOVE YOU (k)
我好鍾意黃夜朗攬到游衍怡好實好實既果種感覺 ♥
我好鍾意黃奕朗係游衍怡心口到訓著左既感覺 ♥
我好鍾意黃奕朗而家對游衍怡既細心 ♥
我好鍾意黃奕朗係游衍怡面前癲癲得得 ♥
我好鍾意黃奕朗傻傻奸奸咁對住游衍怡 ♥
我好鍾意黃奕朗好小朋友咁嗲游衍怡 ♥
好鍾意好鍾意好鍾意寶寶既所有 ♥
但星期6又激嬲左寶寶啦.
唉.
對吾對.
我都吾想搞到咁咖.
我真係真係吾知我做左啲咩令你咁吾鍾意咁嬲.
我好記得好記得我自己同你講過啲咩咖.
我都吾係有心吾做咖.
我應承你我真係會做咖.
我知可能你吾信我.
但我1定會做得到.
求信任我 如最初 :)
寶寶♥
我只係想簡簡單單開開心心咁過我地既每1日.
冇任何既鬧交任何既吾開心.
我真係吾洗你比啲咩浪漫我.
我就只係想你係我既身邊陪住我.
咁我真係已經足夠啦.
雖然我吾知今次我地好吾好得返.
但我覺得你開心你幸福就已經得啦.
任他們說 他們看 我都不管 ♥
我只要 宣布愛你的人就是我 ♥
對 沒有錯 就是要 ♥
簡簡單單 就是我 愛你 愛我 ♥
|