留 個 CM* 呀!


請各位留個CM*吧

我整得咁辛苦!

你唔睇都留個CM*啦

唔留CM*GE冇人性!

你而家仲留唔留呀!

唔留咀咒你呀!

BY雲:去我個BLOG看看吧


Qooza Forum Login Photo

About Me:
暱稱: 癲
性別: 男
國家: 香港

>v<我絕對不是分隔線!>v<

文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2779
 
痛痛,,, 2008 年 1 月 23 日  星期三

天氣凍,,,好耐冇去車站

早左起身冇野做=3="

膊頭痛,,拉親,,慘慘

返到學校,,,以為今日係星期四= =""

好采,,,上既堂差唔多

pa堂,,,做數做數,,,

maths,,,大家都冇心機聽,,,係度傾bbq d野

中文,,,上堂??都係講bbq

econ...慘,,,份卷錯曬既,,,講佢又唔信,,,

都最後,,佢自己先發現,,,完全冇時間做加冇心機加唔識做

東叔不忘搞gag,,,帥哥犯大歲= =

班主任堂,,,你有壓力,,,我有壓力=0=""黃朗源被搞到噴水

lunch,,,返到去,,,冇曬人,,,悶死

英文,,,身邊個兩個人坐左係後面,,搞到我呆左一堂

之後suki姐佢地先坐過黎,,,唔洗發呆=3=""

地理,,miss chan繼續被炮轟,,,我都有份,,yeah

放學,,,搞到要等我-3-""sorry><

之後去睇鐵板,,,同打左陣波,,,

死啦,,,腳都痛啦,,唔洗打畢業啦


2008-01-23 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 133 | »