留 個 CM* 呀!


請各位留個CM*吧

我整得咁辛苦!

你唔睇都留個CM*啦

唔留CM*GE冇人性!

你而家仲留唔留呀!

唔留咀咒你呀!

BY雲:去我個BLOG看看吧


Qooza Forum Login Photo

About Me:
暱稱: 癲
性別: 男
國家: 香港

>v<我絕對不是分隔線!>v<

文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 5
累積人氣: 2783
 
凍,,,雨 2008 年 1 月 30 日  星期三

 今日都係咁凍,,,都唔知幾時先暖家

每一日都要好辛苦咁先起到床=3=

今日第一堂pa,,冇冇聊聊的

小息,,出面風大,,唔想出去,,,做功課><好多功課做呀

maths,,,講書,,,

中文,,,發夢,,,遊雲

之後econ,,,做mc,,,,,,,,,,,,係咁做係咁做

班主任堂,,,做功課= =

我地學校原來有個叫李嘉誠既舊生= =

lunch,,好野,,,落雨唔洗打,,

凍都咁,,,真係好唔想打,,,傻家

希望今個都落雨啦,,,><''

整壁報,,咁都比人玩,,冇人性

英文,,,未做曬功課,,好采佢冇check

地理,,,好想叫佢教多次11課= =

代課果個根本冇咩點講過,,,

放學,,上去聽個講座,,,,,果個人,,好有自信= =

 

好凍呀好凍呀,,聽日仲更加凍呀,,,點算呀!!!!!


2008-01-30 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 133 | »