About Me:
暱稱: 癲 性別: 男 國家: 香港
>v<我絕對不是分隔線!>v<
文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 6
累積人氣: 2784
凍,,,雨 2008 年 1 月 30 日 星期三
今日都係咁凍,,,都唔知幾時先暖家
每一日都要好辛苦咁先起到床=3=
今日第一堂pa,,冇冇聊聊的
小息,,出面風大,,唔想出去,,,做功課><好多功課做呀
maths,,,講書,,,
中文,,,發夢,,,遊雲
之後econ,,,做mc,,,,,,,,,,,,係咁做係咁做
班主任堂,,,做功課= =
我地學校原來有個叫李嘉誠既舊生= =
lunch,,好野,,,落雨唔洗打,,
凍都咁,,,真係好唔想打,,,傻家
希望今個都落雨啦,,,><''
整壁報,,咁都比人玩,,冇人性
英文,,,未做曬功課,,好采佢冇check
地理,,,好想叫佢教多次11課= =
代課果個根本冇咩點講過,,,
放學,,上去聽個講座,,,,,果個人,,好有自信= =
好凍呀好凍呀,,聽日仲更加凍呀,,,點算呀!!!!!
2008-01-30 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 133 | »
|