留 個 CM* 呀!


請各位留個CM*吧

我整得咁辛苦!

你唔睇都留個CM*啦

唔留CM*GE冇人性!

你而家仲留唔留呀!

唔留咀咒你呀!

BY雲:去我個BLOG看看吧


Qooza Forum Login Photo

About Me:
暱稱: 癲
性別: 男
國家: 香港

>v<我絕對不是分隔線!>v<

文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 2
累積人氣: 2780
 
年30,,, 2008 年 2 月 6 日  星期三

 今日一早就比呀媽叫左起床,,,

一早就要同呀媽出去買野,,,

買年貨,,,

買到3點,,,,都未食lunch=3=

餓死人啦,,,,

見到間房太亂啦,,,終於決定汁左佢,,,

汁左2大袋垃圾,,= =勁

成間房整齊曬,,,

 

成個假期好悶呀,,,,,,,又唔出去

長江7號呀,,,><


2008-02-06 04:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 133 | »