留 個 CM* 呀!


請各位留個CM*吧

我整得咁辛苦!

你唔睇都留個CM*啦

唔留CM*GE冇人性!

你而家仲留唔留呀!

唔留咀咒你呀!

BY雲:去我個BLOG看看吧


Qooza Forum Login Photo

About Me:
暱稱: 癲
性別: 男
國家: 香港

>v<我絕對不是分隔線!>v<

文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2773
 
最後的一天,,, 2008 年 4 月 3 日  星期四

今日係中5既最後一日啦,,,

以後既日子大家都唔知,,,,><

一早,,,就去左湊啦,,,今次可能係最後一次啦

之後返學,,,上最後一次既早讀,,,

一如以往,,,中5既最後一日都有花送,,,

收到花,,全班瘋了,,,係咁拎花影相,,,

我朵,,比黃朗源整段左,,,= =""冇奈

地理,,對完卷,,,happy hour,,,係咁影相

咩pose都有- -""玩到癩左

小息,,,等求分,,,影下相就完左啦

econ,,,對卷,,,唉.....................

差左,,,好多都差左,,,點算呀,,,,!!!

唔可以係咁啦!!!!!!!!!!!!!要加油,,,

break,,,好快過,,,,,,,相相相,,影影影

中文,,,唔知做做下咩,,,校長黎左= =

C,D兩班,,只係講10分鐘,,,

我地講左19個字,,,,,校長大細超??

校長講人生,,,送書簽,,,講到投訴

變到好熱烈,,,,,,,,,不過冇講老師,,,,算啦

LUNCH,,,食左一半,,,就趕返屋企充電,,,

之後返黎比返d紀念冊人,,,點知上到5樓,,,

比人捉住了,,,又影影影,,,最後的一次,,同同學食飯囉,,,

而後唔知仲有冇機會呢=3=

maths...靜靜地上堂,,,對卷,,,,

光仔又講人生,,,有人喊左??感動,,,,

轉堂期間,,文仔坐坐下,,,倒下了,,,唔知佢做咩

英文,,叫左個外籍英文老師(唔記得叫咩名)一齊影相相,,,

之後黃潤章話要oral,,,= =不過最後得佢講,,冇人講

好啦,,,終於放學啦,,,上曬中5 d堂啦,,開心定唔開心呢??><

影影影,,,,最後一刻都要影,,,咩都影,,,,,仲影班相

最後一張班相了,,,,

之後去打場波,,,最後既一場波,,,,唉,,,唔知以後有冇得返黎啦

走人,,,,走之前都比人捉住影= =

最後一次送去車站了,,,,希望以後都有機會啦><

 

好多謝咁多年黎大家對小弟既照顧...

好多謝大家比小弟難忘既回憶,,,,

好多謝學校既老師,,,,

希望中6可以再次見到大家,,,再次相聚啦

好多謝大家呀!!!!!!!!!!!!!

 

ps:請大家比曬all相我,,,有我冇我都冇問題,,,只要係我地班的,,,,謝謝


2008-04-03 06:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 133 | »