About Me:
暱稱: 癲 性別: 男 國家: 香港
>v<我絕對不是分隔線!>v<
文章總數: 133
留言總數: 35
今日人氣: 2
累積人氣: 2777
班際,,, 2008 年 2 月 15 日 星期五
天氣最係好凍,,,唔想起床
不過冇計啦,,,鬼知我地下星期唔洗返搞到新年提早放完=3=
第一堂maths,,,同尋日一樣,,,係度寫紀念冊
真係多到寫死人,,,,
pa,,,miss黃冇返,,繼續寫紀念冊,,,
點知,,,寫左2堂都未寫完= =
小息,,,終於寫曬啦,,點知,,,又有一批要寫,,,呀
英文堂,,,對野,,,得閒就繼續寫啦= =
中史,,,寫到唔想寫,,,休息休息
lunch,,,就要比班際籃球啦,,,
由5b,c聯隊對5d,,,高度,,,重量,,人腳都輸曬><
好快食完包包就比賽啦,,,
一開波,,就比人打左個7比0,,= =
好采,,,我地慢慢追上去,,,半場比數11:10,,,我地領先一分,,
真係奇蹟呀,,,,下半場,,,我地繼續,,,最多領先6分
可惜,,最後比人追上,,,但係由於計錯分,,,令到我地打和,,28比28
本來應該我地win,,不過球證冇留意我地d犯規,,so比分都係28比28打和
下次再打過啦,,,本人得分,,,7分,,,射球5球2中,,,三分一球一中,,,罰球兩球全中
咁都算係有返d交代,,,唔會失禮啦
換完3,,,上堂,,,上中文,,,但係完全唔知做咩
pe,,,老趙同e班test,,,幾驚要同女仔上= =""
結果6個男仔自由活動,,=0=""打下籃球,,,踢下波
bagel終於爆發了,,,發洩了,,,苦了吳ben,,,做左幾10下掌上壓
放學,,,去食m記,,=3=喉嚨痛""傾下計,,,
結果suki姐同綺婷姐被不明來歷既女仕擾亂,,好采坐左另一張台姐
真係慘真係慘,,,,,嘻~
放學返到屋企,,,攰死了,,,訓到黎,,,即訓,,,
頭暈,,頭痛,,,成身冇力,,,,,><
又唔舒服啦,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,""""""""""""
2008-02-16 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 133 | »
|