5/5
最後一項晒考試~ORAL都考完
真真正正地解放^^
我考完喇~可以算係
各位~哈! 想搵我去玩
無人陪你去玩
想有人陪
想問人借時間
想去行街食飯
想去跑步踢波
想去HEa
Welcome to find me
哈!記住約我
MSN 電話聯絡我xd
孤身走我路
獨自越荊棘
闖過萬重難
成功何預期?
所有發生的事~都係有原因,是建基於自己身上
一舉一動,都會帶來無限影響
爭取、奮鬥
換來的
只是無比的失望、低落不快
任何方面~也是失敗
以為曾經擁有的,連幻想也已不能 回憶也找不到
以為曾經擁有的,連幻想也已不能
回憶也找不到
一件失敗加上另一件失敗
等於得到的情感則是幾何級倍數化
真的有趣
我~嘗試將自己推入宗教
逼自己去信實神
祈禱、返教會持續幾個月
但終究得到些甚麼?
可笑的只為自己找到一個危危欲墮的避難所,撐不了多久
信與不信~行為上我選擇了信,但心靈上,始終不能完全投入
如果主你是真的,希望用你恩典幫助我
我已經~找不到任何方法幫自己
只想癡癡呆呆的,完成自己的生命
一入呢間學校
我已經有幾個目標
目標: 1.)全校最強最快
2.)學界冠軍
3.)入大學
係呢幾個目標 依家係呢學校,我話我跑最快(400或以上) 最強 都無人可以反駁到
學界冠軍係今年都做埋,都可以話係呢間學校無憾,既然係呢間學校無對手
我一定要入大學! 同出面既勁人一起鬥過,因為我既野心..我既目標...視野,已經放在去全港
再放係學校實在太敷淺
所以依家!我一定要入大學,大學
完成埋呢間目標,
我係中學生涯就無憾
睇住黎,英文,我會收你皮