越黎越唔想返學..哈 我真係命苦 好想賢仔同然仔同我一班 可以係班度做我個保摽 行出黎,比人見到我果兩個跟班 幾型仔呀..哈哈 好想入家政服務團 因為我最鐘意煮野食 (我都有文靜的一面嫁) 麻煩大家讓一讓
唔好參加呢個屬會,我要兩個位就夠嫁喇 我要拉埋賢仔同我一齊 佢實死得喇..哈哈