都係咁~ 係卡舖組左成班人去左麥當奴玩卡~ 玩到三點幾返左去卡舖 約左國棟出黎.... 之後同國棟上左馬騮屋企 上馬騮屋企之前買番張青眼光龍-- 70蚊-- 上到馬騮屋企,玩卡玩到六點幾走 之後返屋企同老母食十勝牛 係咁多~