係咁過 中文堂得番5個人上堂-.- luch同口水果D食 食成32蚊-.-D湑蛋叉唔夠棣記 唔係潘梓榮拉我去--都唔會去-.- 食完返去.... 普通話堂都幾多人上,得兩個人-- 得我同喔爺 3:4放學,去下合益睇卡,向個老細買左張卡20蚊 叫佢收少5蚊-- 之後順便係果邊搭埋西鐵返去..早D返去-.- 廢事好似琴日朝早咁比老母X-- 係咁多~