今日係卡舖,個老闆娘比左封利是 國棟就冇,馬騮都冇--,因為佢一早就走左-- 得10蚊--,算係咁啦~ 差唔多個個熟果D客都比~ 今日同卡舖果個人試下汁下佢副龍~ 我諗自己都識汁瓜--因為我都係玩龍-- 汁之前都有問過D高手-- 好多卡汁走~ 之後玩到六點幾先走 係咁多~